Tájékoztatás

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020. (V. 8.) Korm. rendelet szerint az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény (a továbbiakban: Ákr.) szerinti, kérelemre induló, engedély kiadására irányuló eljárásai esetén a kérelem elektronikus bejelentését, és a bejelentés 8 napon belüli ellenőrzését követően az engedélyköteles tevékenység végzése – a tevékenység végzésére vonatkozó jogszabályi feltételek fennállása esetén – megkezdhető.

Előbbi eljárás a Jászfényszarui Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője, mint államigazgatási hatáskörben eljáró hatóság hatáskörébe tartozó, 2020. május 18. napját követően indult hatóság ügyekre terjed ki. Bizonyos ügyek továbbra is engedélykötelesek, így különösen az önkormányzati hatósági ügyek (például közterület-használat), anyakönyvi ügyek.

A jogszabály teljes terjedelmében az http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=219401.382773 linken tekinthető meg.

A Jászfényszarui Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője felé az elektronikus úton megtett bejelentésnek minősül az ügyfélkapu útján, elektronikus űrlap útján, általános célú elektronikus kérelem űrlap szolgáltatás útján valamint e-mail útján megtett bejelentés.

E-mail útján a következő címre küldött levéllel tehető meg a bejelentés: iktato@jaszfenyszaru.hu

 

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Szeretne hozzászólni? Írja meg véleményét!x
()
x